Fordele ved os som pensions­mægler

Beslutninger, der er vigtige for jer og jeres medarbejdere, kræver gode argumenter. Derfor tager vores rådgivning her hos Söderberg & Partners altid udgangspunkt i en grundig og objektiv analyse af pensionsmarkedet. Ud fra jeres ønsker og behov, vores analyser og pensionsmæglerens erfaring på pensionsområdet hjælper vi jer med en firmapensionsordning med de bedst mulige vilkår for medarbejderne og tilpasset jer, da der i vores verden sjældent findes en løsning, der passer alle.

Fordele ved os som pensionsmægler

Hos Söderberg & Partners er vi eksperter på pensionsområdet, og vi gør meget ud af at kunne tilbyde vores kunder nogle helt unikke fordele, når de vælger os som pensionsmægler.

Så udover alle de gode fordele, der sædvanligvis hører med, når man får hjælp af en pensionsmægler, kan vi tilbyde nogle ekstra fordele, der gør os unikke i forhold til resten af markedet.

Eget analyseværktøj

Vi har vores eget analyseværktøj, hvor vi måler på over 200 parametre. Vores analyser giver jer dermed et tydeligt indblik i forskellene mellem de enkelte pensionsselskabers pensionsprodukter.

Fast kontaktperson

Vores erfaring er, at en personlig relation til jeres pensionsmægler skaber den største tillid og tryghed. Derfor får I en fast pensionsmægler, der kender jer og jeres virksomhed indgående.

Personlige rådgivningsmøder

Vi rådgiver både jer som virksomhed og jeres medarbejdere ved personlige møder. I vælger selv, om vi skal komme til jer, eller om I foretrækker mødet online.

Kontorer i hele Danmark

Selvom vi er et af de største mæglerhuse i Norden, har vi også en stærk lokal tilstedeværelse med kontorer fordelt over hele landet, så vi altid er tæt på.

4,7 stjerner på Trustpilot

Vores kunder anbefaler os. Det fortæller de med egne ord på Trustpilot, hvor de tilsammen placerer os meget tæt på de 5 stjerner, man maksimalt kan få.

Det hjælper vi med

Hos Söderberg & Partners hjælper vi overordnet set med alt, hvad der har med jeres pensions- og sundhedsordning at gøre.

  • Etablering af pensions- og sundhedsordning, der er tilpasset jeres virksomhed
  • Hjælp til udarbejdelse af en pensionspolitik, der beskriver, hvilke ønsker og krav I har til pensionsordningen, og dermed hvad I gerne vil kunne tilbyde jeres medarbejdere
  • Rådgivning til jeres medarbejdere omkring deres pensionsopsparing enten på jeres arbejdsplads eller online
  • Administrationen af jeres pensions- og sundhedsordning og besvarelse af henvendelser fra jeres medarbejdere
  • Løbende opdatering af jeres pensions- og sundhedsordning i forhold til jeres behov og sikring af, at løsningen lever op til gældende overenskomstkrav, hvis I er medlem af en arbejdsgiverforening
  • Assistence i medarbejdersager om for eksempel sygdom eller afslag på udbetaling
  • Afholdelse af status- og samarbejdsmøder med jer, så I altid er opdaterede på jeres pensions- og sundhedsordning
  • Afholderlse af fælles informationsmøder for jeres medarbejdere om jeres pensions- og sundhedsordning
  • Jeres egen digitale adgang til vores brugervenlige kundeportal

Sådan kommer vi i gang!

Aller først skal vi have fundet en tid til et møde – det gør I ved at kontakte os lige herunder.

Tag kontakt til os her 

Når vi har fundet en tid, ser processen ofte sådan her ud.

  • Repræsentant(er) fra virksomheden og pensionsmægleren holder et indledende møde
  • Repræsentant fra virksomheden underskriver en fuldmagt, så pensionsmægleren kan undersøge eventuel eksisterende sundheds- og pensionsløsning og indhente nødvendige data
  • Pensionsmægleren skaffer de nødvendige informationer og sammensætter en sundheds- og pensionsløsning med virksomhedens ønsker og krav
  • Pensionsløsningen sendes i udbud hos flere af markedets pensionsselskaber
  • Pensionsmægleren gennemgår de tilbud, der er modtaget fra pensionsselskaberne
  • Virksomheden vil blive præsenteret for de bedste tilbud sammen med mæglerens anbefaling
  • Pensionsmægleren tager sig af alt det administrative i forbindelse med implementering af pensionsløsningen, herunder kvalitetssikre pensions- og sundhedsaftalen inden I skriver under, afholde informationsmøde(r) for jeres medarbejdere og sikre, at medarbejderne inviteres til en individuel rådgivning.

Gennemskueligt honorar

Vi er overbeviste om, at vores rådgivning og services tilfører værdi til jeres virksomhed og medarbejdere, og det arbejde tager vi betaling for - med fuld gennemsigtighed.

Vi er åbne omkring prisen på vores rådgivningsydelser, og I vil altid modtage tydelig information om vores honorar, inden samarbejdet starter, så I ved præcis, hvad I betaler for.

Vi rådgiver alle typer virksom­heder

Hos Söderberg & Partners hjælper vi større og mindre virksomheder indenfor mange forskellige brancher, så hvad enten I er en mindre lokal virksomhed eller en stor international virksomhed, kan vi hjælpe jer med en firmapension til jeres medarbejdere.

Har du spørgsmål til firmapensioner eller lyst til en snak om din virksomheds pensionsløsning, så tag kontakt til os her.

Vi får ofte disse spørgsmål